Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Tervezett karbantartás!

2024.04.29. napon hajnali 1:00 és 4:00 között, valamint 2024.04.30. és 2024.05.01. napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024.04.30. és 2024.05.01. közötti napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

Tervezett karbantartás!

2024.05.01. napon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Planned maintenance!

Due to scheduled maintenance between 1:00AM and 1:15AM on 1st May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for maximum 15 minutes time slot at physical POS, virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at terminals will be rejected during this period. Thank you for your understanding!

Kedves Ügyfelünk!

A portfólió átruházás lezárást követően több körben tettük lehetővé ügyfeleink számára az átszerződést és a POS átállás lehetőségét a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-be.

Az átállás elérkezett a befejező fázisába, melynek megfelelően a K&H Bank Zrt. 2022. május 31.-vel véglegesen leállítja POS terminálokon nyújtott bankkártyaelfogadói szolgáltatását. Ezt követően a Bank által kihelyezett POS terminálokon fizetőkártyával tranzakciót már nem lehet bonyolítani.

Ha ezt érzékeli, kérjük, hogy hívja a 7x24 órában elérhető  K&H Bank Telecentert a +361/20/30/70/ 335-3355 telefonszámon a 6-os menüpont megnyomásával, ahol tájékoztatják Önt a további lépésekről.

Kérjük olvassa el figyelmesen kapcsolódó tájékoztató levelünket!

Köszönjük együttműködését!

POS terminal migracio_770x400.jpg

K&H fizikai POS szolgáltatás migráció állomány átruházással

1. A K&H Bank Zrt. helyett a fizikai POS terminálon történő fizetőkártya-szolgáltatást a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft fogja nyújtani

A K&H Bank Zrt. helyett a fizikai POS terminálon történő fizetőkártya-szolgáltatást a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft fogja nyújtani. A K&H Bank 2021. március 5.-én postai levélben tájékoztatta az érintett, fizikai POS szolgáltatást igénybe vevő meglévő ügyfeleit az automatikus átruházás folyamatának részleteiről.

A K&H Bankkal kötött és jelenleg érvényben lévő fizetőkártya-elfogadás szolgáltatással összefüggő szerződés változatlan kondicióval, továbbá valamennyi kapcsolódó dokumentáció, adat automatikusan átadásra kerül a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. részére.

Nem változik továbbá a Szerződéssel összefüggő

  • kereskedői azonosító (központi MID)
  • üzletazonosító (shop MID)
  • POS terminál azonosító (TID)

A működés folyamatosan biztosítva lesz az Ügyfelek egyéb szolgáltatókkal (pl. egészségpénztárak, SZÉP kártya szolgáltatók) kötött szerződéseiben is.

a K&H Bank által kiküldött ügyféltájékoztató levél a fizikai POS migráció automatikus állomány átruházásáról:

FIGYELEM, VÁLTOZÁS! KÉRJÜK OLVASSA EL!

Annak érdekében, hogy ügyfeleink a pandémiát követő újranyitásra tudjanak fókuszálni és felkészülhessenek az átruházásra, az átruházás időpontját módosítottuk. A módosított időpontról 2021. június 28.-án megküldött levélben tájékoztatjuk Ügyfeleinket.

Kérjük, figyelmesen olvassák kapcsolódó tájékoztató levelünket!

Köszönjük együttműködésüket!


Átruházást megelőző tranzakciókért való felelősség

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az állomány-átruházással a Bank és Önök között kötött Fizetőkártya-elfogadói szerződés megszűnik. Ugyanakkor a Fizetőkártya-elfogadói szerződés általános feltételei 11.8. pontja szerint a szerződés megszűnése nem érinti a feleknek a Fizetőkártya-elfogadói Szerződés megszűnése előtt történt, kártyával végrehajtott tranzakciókkal, illetve az ezen tranzakciók ellenértékének kiegyenlítésével kapcsolatos felelősségét, kötelezettségeit. Ennek megfelelően a Bank jogosult a kereskedőket közvetlenül megkeresni, amennyiben az átruházást követően az átruházást megelőző tranzakció vonatkozásában reklamáció érkezik a Bankhoz. Kérjük az ilyen esetek gördülékeny megoldásához fokozott együttműködésüket.

Amennyiben Önnek a K&H Bankkal fizikai POS szolgáltatásra vonatkozó Fizetőkártya Elfogadói Szerződése van úgy kérjük, olvassa el figyelmesen tájékoztatónkat. Amennyiben a migrációról még nem kapott hivatalos értesítést, vagy kérdése merül fel, úgy kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatát a +361/20/30/70/335-3355 telefonszámon.

K&H Bank ügyféltájékoztató levél

POS terminálok software cserét bemutató segédlete

Előfoglalás tranzakciók lezárása tájékoztató

Előengedély és MO-TO tranzakciók leírása

POS (Thelium) használati útmutató előengedély kezeléssel

Tájékoztató ügyfélazonosításról

előzmény

A KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank, és a KBC Csoport csehországi leányvállalata, a CSOB úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya-elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven folytatja tovább működését.

K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. MNB tevékenységi engedély száma: H-EN-I-567/2020.

  • a fizikai POS migráció állomány átruházás folyamat lépései

2. új szoftver kerül a jelenlegi POS terminálokra

A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a jelenlegi POS terminálokat új szoftverrel látja el. Az új POS szoftver automatikusan, központi letöltéssel kerül telepítésre a meglévő POS terminálokra.

Az automatikus letöltést követően a POS terminálon végrehajtott fizetőkártyás tranzakciókat már a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. bonyolítja és számolja el.

Ahhoz, hogy a POS terminálok működése az átruházás során zavartalan legyen, az alábbiakat vegyék figyelembe:

  • a POS terminálok használatra kész állapotban legyenek, azaz GPRS POS terminálok esetén töltőn, vagy az akkumulátorok feltöltött állapotban legyenek, míg az asztali POS terminálok az elektromos hálózatra illetve az internethez csatlakozzanak
  • azon kereskedőknél, ahol az internet külön hálózaton érhető el és az egyben tűzfal szabállyal védett, ott speciálisan engedélyezni kell a POS terminál által hívó IP címet. Az IP cím itt  érhető el.
  • a POS terminálok szabályos működtetésének megfelelően mindennap végezzenek banki napzárást (menü elérése a POS terminálon: f3 gomb/Napzárás/zöld gomb).

Különös tekintettel a fent megadott időpontot megelőző esti üzletzáráskor, sikeres banki napzárást követően, automatikusan indul a szoftver csere, a terminál kijelzőjén az alábbi üzenet látható: „Software Updater  Connecting Please wait…”– kérjük, ezt ne szakítsák meg!

Sikeres szoftver letöltést követően a POS terminál kijelzőjén az – Üdvözli Önt a K&H Bank felirat helyett – egy színes K&H logó jelenik meg, a slipeken pedig a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. neve.

mi a teendő, ha sikertelen az új POS szoftver letöltése?

Amennyiben az új POS szoftver letöltése sikertelen, úgy kérjük, hogy

  • először ellenőrizzék, hogy az asztali POS terminál feszültség alatt van-e, azaz csatlakozik-e az elektromos hálózathoz, illetve az Internet beállításai megfelelőek-e.
  • a GPRS POS terminál esetén ellenőrizzék, hogy a POS terminál töltőn vagy az akkumulátor megfelelően feltöltött állapotban van-e.
  • indítsanak egy banki napzárást! Sikeres napzárás után automatikusan indul a szoftver csere. A  terminál kijelzőjén az alábbi üzenet látható: „Software Updater  Connecting Please wait…” -kérjük ezt ne szakítsák meg!

Amennyiben a fentiek ellenére a POS szoftver letöltése sikertelen, úgy kérjük, hogy hívják a POS terminálok működését támogató ügyfélszolgálatunkat.

Készítettünk egy segédletet, amiben lépésről-lépésre nyomon követhető POS terminálok átállásának folyamata! Kattintson ide a software cserét bemutató segédlet megnyitásához!

3. DCC (dinamic currency conversion)

Az állomány-átruházást követően a DCC kezelését a piaci gyakorlatnak megfelelően a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. nem visszatérítésként, hanem a felszámított jutalékba építve, csökkentett jutalék formájában bocsátja az (ezen szolgáltatást igénybe vevő) ügyfelek rendelkezésére.

4. tranzakciók elszámolásának kivonata

Amennyiben a bankkártyás tranzakciók elszámolásának kivonatát a K&H Bank Zrt. e-posta felületére kérték, úgy ez a lehetőség megszűnik. Helyette a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a weben keresztül elérhető felületén, a K&H POS 24 alkalmazásban biztosítja az elektronikus kivonatok és tranzakciók elérhetőségét. A rendszer Felhasználói kézikönyve itt érhető el. A belépéshez szükséges első jelszó a K&H Bank Zrt. rendszereiben rögzített pénzügyi kapcsolattartó mobiltelefon számára kerül megküldésre. Kérjük, hogy gondoskodjanak a telefonszám aktualizálásáról, a gördülékeny belépés érdekében.

A K&H POS24 olyan innovatív alkalmazás:

  • mely az elfogadók által az Interneten keresztül elérhető felhasználói felület
  • a kereskedeő önállóan beállíthatja/karbantarthatja a K&H POS24 alkalmazásban az adott céghez rendelt felhasználókat
  • segítségével a kereskedők megtekinthetik az egyes üzleteik POS/VPOS termináljaitlekérdezhetik kivonataikat
  • tranzakciós adatokat exportálhatják CSV formátumba (vagy más formátumokban, pl. xls, stb.)
  • meghatározott riportok alapján figyelemmel kísérhetik a végrehajtott bankkártyás tranzakciók már 10 perccel később azok megtörténtét követően

Tájékoztatjuk, hogy a K&H e-posta szolgáltatásra vonatkozó Önökkel kötött szerződés – amennyiben Bankunkkal egyéb pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződése nem áll fenn – a K&H Bankkal kötött Fizetőkártya-elfogadói szerződés megszűnését követően megszüntetésre fog kerülni. Erről a K&H Bank külön tájékoztatást fog küldeni az érintett Ügyfeleknek.

K&H SZÉP kártya elfogadói szerződés

K&H Bankkal változatlan marad a SZÉP kártya elfogadói szerződés.

Amennyiben az Önök által használt POS terminálok K&H SZÉP Kártyát is elfogadnak, az állomány-átruházás nem érinti a K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződéseket. Így ezek elfogadásában változás nem történik. A K&H Bank Zrt.-t a K&H SZÉP Kártya szerződéssel és ügyintézéssel kapcsolatban a megszokott elérhetőségeken érheti el: e-mailben a szepkartya@kh.hu címen, telefonon a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon, a 7-es menüpont kiválasztásával. A K&H SZÉP Kártyával kapcsolatos információk a kh.hu/szepkartya weboldalon találhatóak meg.

Kérdése van a fizikai POS migrációval kapcsolatban? Kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető Telecenterét a +36/1/20/30/70/ 335-33-55 ös telefonszámon!

elindult a K&H POS mobilalkalmazás!

tartsa kézben a bankkártya elfogadás tudnivalóit! Töltse le elsők között az alkalmazást, hogy naprakész legyen a K&H bankkártya elfogadás szolgáltatásról! További részletek itt!