Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

fizikai_pos_770x400.png

K&H bankkártya elfogadói szolgáltatás fizikai POS terminálon

kereskedői érdeklődés

08_slider_fizikaipos.jpg

biztonságos bankkártya elfogadás

  • megbízható, nemzetközi kártyatársasági szabványok használata
  • a K&H által telepített POS terminálok teljeskörű szervizelése a telepítéstől kezdve, a cseréig
  • zökkenőmentes üzemeltetés a 24 órás élőhangos telefonos ügyfélszolgálat támogatásával
09_slider_fizikaipos.jpg

gyors tranzakciók és pontos elszámolás

  • gyors, érintésmentes kártyaelfogadás
  • a tranzakciót követő 1(egy) banki munkanapon belül indítjuk a tranzakciók elszámolását az Ön által megadott pénzforgalmi számlára
  • az átutalt tranzakciós összegekről és a terhelt díjakról kimutatás érhető el hitelesített elektronikus kivonat formájában
10_slider_fizikaipos.jpg

széleskörű funkcionalitás a bankkártya használóknak

  • gyors és megbízható érintésmentes, chip-es és mágnescsíkos tranzakciók
  • fizetés hagyományos bankkártyákkal, cafeteria-, egészségpénztári- és SZÉP kártyákkal
  • a külföldi vásárlók saját devizanemükben látják a fizetendő összeget, mellyel egyúttal a számlájuk terhelése is megtörténik

Tegye elérhetővé vevői számára a kényelmes, gyors és biztonságos bankkártyás fizetés lehetőségét asztali vagy mobil POS terminálon. Vevői az összes népszerű nemzetközi kártyatípussal fizethetnek üzletében, legyen szó akár Mastercard, Visa, American Express, JCB, UnionPay kártyáról vagy egyéb hazai cafeteria-, egészségpénztári- és SZÉP kártyákról!

⁣Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a SZÉP kártya rendelet szerinti ⁣SZÉP kártya elfogadás POS terminálon történő beállítás⁣ ügyintézését az alábbi lépések szerint tudja megtenni: 1. Minden SZÉP kártya kibocsátó/elfogadó Bankkal (K&H, OTP, MKB) a SZÉP kártya elfogadói szerződést meg kell kötni. 2. Azt követően, hogy a SZÉP elfogadói szerződés az érintett Bankok feldolgozták és rögzítették, a kapcsolódó paraméter beállítási kérést, közvetlenül ők küldik meg Társaságunk felé. 3. Ez alapján végzi el Társaságunk a szükséges paraméter beállítást rendszerében és a POS terminálokon.

A K&H SZÉP elfogadói szerződés igénnyel kapcsolatosan írjon a szepkartya@kh.hu email ⁣címre, vagy hívja a K&H Bank 7x24 órában elérhető Telecenterét +36-1/20/30/70/335-3355 telefonszámon. További információ: https://www.kh.hu/vallalkozas/napi-penzugyek/uzleti-bankkartya/szep-kartya

  • főbb tudnivalók
  • szerződéskötési folyamat
  • dokumentumok
fizikai POS terminálon elfogadott kártyatípusok

a K&H által nyújtott bankkártya elfogadás elszámolási körébe tartozó bankkártyák:

  • Mastercard termékek: Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro
  • VISA termékek: VISA, VISA Electron, VPay
  • JCB
  • ⁣ UnionPay

más szolgáltatók által elszámolt bankkártya típusok:

  • American Express

egyéb kártyák:

  • cafeteria kártyák (pl. Első Magyar Cafeteria Kártya, OTP Cafeteria kártya)
  • egészségpénztári kártyák
  • bármely (K&H Bank, MKB Bank, OTP Bank) szolgáltató által kibocsátott Széchenyi Pihenő Kártya
fizikai POS terminál típusok
  • fixen telepített asztali terminál szélessávú internet alapú vagy GPRS kommunikációval, 220V-ról üzemeltetve. Igény esetén online kassza kapcsolat kiépítése.
  • hordozható, mobil POS terminál GPRS kommunikációval, akkumulátorral üzemeltetve
Határon átnyúló bankkártya elfogadás szolgáltatás

Azon kereskedőink számára, akik Németország, Ausztria, Horvátország vagy Szlovákia területén is szolgáltatnak, az általunk biztosított fizikai POS terminál megoldást nyújt az egy szolgáltatón keresztüli tranzakciók lebonyolítására.

  • elszámolás pénzneme: euro (EUR)
  • tranzakció típusok: vásárlás, törlés (sztornó), visszatérítés, reversal
  • elfogadható bankkártyák: Mastercard, Visa

(Ezen szolgáltatásunk jelenleg K&H bankfiókban nem szerződhető. Érdeklődés, részletek és szerződési igény az elérhetőségeinken kezdeményezhető!)

Bankkártyás tranzakciók elszámolása, bankkártya elfogadói jutalék

tranzakció és elszámolás devizaneme
bankkártyás tranzakciók átutalása
bankkártya elfogadói kondíciók
forgalmi kimutatás a kártyás forgalomról, a terhelt díjakról

Ön kiválasztja, hogy a bankkártya forgalmat milyen devizanemben kéri elszámolni (forint, euro, amerikai dollár)

a tranzakciók beérkezésétől számított legkésőbb 1 (egy) banki munkanapon belül indítjuk a tranzakciók elszámolását, az Ön által megadott pénzforgalmi számlára

a kártyás fizetési tranzakciók után, szerződésben meghatározott egyedi kondíciók kerülnek megállapításra és felszámolásra

részletes, elektronikus elszámolást készítünk az átutalt tranzakciós összegekről és a terhelt díjakról. A kimutatás elérhető hitelesített elektronikus kivonat/elszámolás útján, amely elektronikus formában letölthető, akár további feldolgozásra alkalmas txt file formájában is.

Bővítse vásárlói körét, növelje üzlet forgalmát, kössön bankkártya elfogadói szerződést!

kérjen teljeskörű tájékoztatást ⁣a fizikai POS terminálon történő bankkártya elfogadás részleteiről
árazási ajánlat ⁣elkészítése
szerződés előkészítése
szerződés elfogadása és aláírása
POS terminál telepítése, oktatás, tesztelés
online kassza kapcsolat kialakítása

Kérjen ajánlatot bankkártya elfogadás szolgáltatásra, töltse ki a kereskedői érdeklődés űrlapot és üzletkötőink 72 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot üzleti ajánlatunk bemutatása céljából!

kollégánk, az Önnel történt egyeztetést követően, elkészíti vállalkozása számára az egyedi árazási ajánlatot

az elfogadott árajánlat és a fizikai POS bankkártya elfogadás szolgáltatás részletei szerződéses megállapodásba kerülnek rögzítésre

tartalmának elfogadása esetén a szerződés cégszerű aláírásra kerül mindkét fél részéről

a K&H megbízott Partnere, előre egyeztetett időpontban, a kereskedő üzlethelységében elvégzi a POS terminál telepítését, megtartja az oktatást a terminál használatáról, és éles üzemmódba helyezi a POS terminált

igény esetén átadjuk a technikai specifikációt ügyfeleink részére, az online kassza kapcsolat illesztését a kereskedő, vagy a kereskedő által megbízott fejlesztő végzi el.

POS terminál speciális szolgáltatások és innovatív megoldások

A fogyasztói igények folyamatos változása, a kereskedők minél gördülékenyebb kiszolgálása érdekében, az alábbi speciális szolgáltatások vehetők igénybe a K&H által biztosított POS terminálokon, melyek igénybe vételéhez szerződés módosítás szükséges.

11_hasab50_fizikaipos.jpg

DCC - dinamikus pénznem átváltási szolgáltatás külföldi vásárlóknak

A dinamikus pénznem átváltási szolgáltatás (angolul: Dynamic Currency Conversion, röviden: DCC) egy olyan innovatív szolgáltatás, ami a külföldi kártyabirtokosok számára lehetővé teszi, hogy a K&H POS terminálokon is saját devizanemükben fizessenek. A POS terminál automatikusan felismeri, ha olyan külföldi kibocsátású kártyát használnak, amin a DCC szolgáltatás lehetséges és automatikusan felajánlja a választási lehetőséget a kártyabirtokosnak, hogy forintban, vagy a saját devizanemében fizessen. Utóbbi esetben a POS terminál a K&H által meghatározott devizaárfolyamon átszámítja a vásárlás forint összegét a fizetéshez használt bankkártya devizanemére, és ha a kártyabirtokos elfogadja az így kikalkulált összeget, akkor a bankszámláján a fizetés során a POS terminálon megjelenített összeg kerül terhelésre. Így a magyarországi kártyahasználat teljesen transzparenssé válik, azaz maximális biztonságérzet mellett bonyolíthatja a kártyabirtokos költéseit. A tranzakció összegét a kereskedő továbbra is forintban kapja meg, függetlenül attól, hogy a külföldi kártyabirtokos milyen devizanemet választott elszámolásul.

MO/TO (telefonos postai megrendelés) valamint előengedélyezés foglalások kezeléséhez, fedezet ellenőrzéshez szállodák, autókölcsönzők számára

Amennyiben a vendég valamilyen szolgáltatást megrendel személyesen, vagy a kártya jelenléte nélkül (pl. szállásfoglalás, autóbérlés),

  • melynek pontos végösszege előre nem ismert,
  • vagy egy lehetséges károkozás biztosítékaként kaukció foglalására van szükség,
  • vagy az elfogadó szeretné előzetesen megvizsgálni a vásárló fizetőképességét,

akkor lehetőség van előengedély kérésére. A vásárló számlája nem terhelődik az előengedélyezés összegével, csupán foglalásra kerül az elkülönített összeg. Ehhez a lefoglalt összeghez a kártyabirtokos mindaddig nem férhet hozzá, míg a kereskedő az előengedélyezést be nem fejezi, vagy nem törli a POS terminálon keresztül.

A MasterCard és VISA tranzakciós azonosító (Trace ID) még egyszerűbbé teszi az előengedélyek kezelését azáltal, hogy egy egyedi azonosító számot rendel az azonos eseményhez kapcsolódó fizetési tranzakcióhoz (pl. hotelben tartózkodás, autókölcsönzés esetén). Legnagyobb előnye, hogy minden előengedély és kapcsolódó tranzakció on-line, azaz azonnal végrehajtásra kerül, valamint a tranzakció törlések esetén a bizonylatból ügyfél-példány is nyomtatásra kerül, ennek megfelelően a vendég reklamációk a nem felszabadított összegek vonatkozásában csökkennek.

borravaló kezelés POS terminálon

Bankkártyás fizetés esetén sem kell lemondania a borravalóról, hiszen a K&H bankkártya-elfogadás által biztosított POS terminálokon lehetőség van a borravalós eladás beállítására.

Amennyiben a kártyabirtokos borravalót kíván adni, annak összege külön megadható a POS terminálon a fizetéssel egyidőben, ez esetben a kártyabirtokos számlája a borravaló összegével együtt kerül megterhelésre.

áruvisszavét tranzakció könyvelése POS terminálon

Amennyiben az elfogadó bármilyen ok miatt visszaveszi a korábban eladott árut a kártyabirtokostól, úgy lehetőség van a K&H bankkártya-elfogadás által biztosított POS terminálon az áruvisszavét funkcióval visszatéríteni, jóváírni a korábbi tranzakció teljes vagy részösszegét a vásárlónak.

határon átnyúló bankkártya elfogadás szolgáltatás

Azon kereskedőink számára, akik Németország, Ausztria, Horvátország vagy Szlovákia területén is szolgáltatnak, az általunk biztosított fizikai POS terminál megoldást nyújt az egy szolgáltatón keresztüli tranzakciók lebonyolítására.

  • elszámolás pénzneme: euro (EUR)
  • tranzakció típusok: vásárlás, törlés (sztornó), visszatérítés, reversalel
  • fogadható bankkártyák: Mastercard, Visa. 

lépjen velünk kapcsolatba!

További részletekért vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 1 328 9400 telefonszámon vagy írjon e-mailt a saleskhpos@kh.hu címre.

(Ezen szolgáltatásunk jelenleg K&H bankfiókban nem szerződhető. Érdeklődés, részletek és szerződési igény a fenti elérhetőségeken kezdeményezhető!)

miért minket válasszon?

a K&H bankkártya elfogadáshoz teljeskörű szolgáltatást biztosítunk a szerződéskötéstől kezdve, a telepítésen át, az oktatásig, a mindennapi gördülékeny üzemeltetésig:

  • biztosítjuk az üzletek számára a K&H bankkártya elfogadás elindításához szükséges POS terminálokat, valamint az egyéb kiegészítő kellékeket (elfogadóhelyi matrica, logók, használati utasítás)
  • megbízott partnereink elvégzik a POS terminálok telepítését, helyszíni oktatást tartanak a használatról
  • az elfogadás zavartalansága érdekében 24 órás élőhangos telefonos ügyfélszolgálatot biztosítunk
12_hasab50_fizikaipos.jpg

lépjen velünk kapcsolatba!

hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne értesülni a bankkártya elfogadással, innovatív fizetésekkel kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekeli üzleti ajánlataink!