Tervezett POS és VPOS karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett POS és VPOS karbantartás!

2024. május 19. napon hajnali 02:00 és 03:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 45 perc, valamint 2024. május 20-án hajnali 2 és 5 óra között maximum 5 perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Virtuális POS (VPOS) technikai fennakadás!

2024 május 16. napon 07:40 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a virtuális POS (VPOS) terminál szolgáltatásban, melynek hatására az online fizetési felületen bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett POS és VPOS karbantartás!

2024. május 20. napon hajnali 2 és 5 óra között maximum 5 perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett fizikai POS karbantartás!

2024. május 19. napon hajnali 2 és 3 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 45 perc idősávban a fizikai POS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A fizikai terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek . A karbantartás a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Köszönjük megértésüket!

Virtuális POS (VPOS) technikai fennakadás!

ÉÉÉÉ. HÓNAP NAP napon ÓRAKEZD órai kezdettel technikai hibát észleltünk a virtuális POS (VPOS) terminál szolgáltatásban, melynek hatására az online fizetési felületen bonyolított tranzakciók elutasításra kerülnek/kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett K&H POS24 webes alkalmazás karbantartás!

2024. május 14. napon este 21:00 órai kezdettel max 5 perc idősávban a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Ugyanezen napon 22:00 óra kezdettel tervezett karbantartás miatt 2 perc idősávban a K&H POS24 webes alkalmazás ideiglenesen nem lesz elérhető. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. május 14. napon hajnali 4 és 5 között tervezett karbantartás miatt 4x1 (maximum 4x3) perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Planned virtual POS (VPOS) maintenance!

Due to scheduled maintenance between 4am and 5am on 14th May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for 4x1 (maximum 4x3) minutes time slot at virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at virtual POS terminals may be rejected during this period. Physical POS and SoftPOS terminals will not be affected by the maintenance. Thank you for your understanding!

Fizikai POS technikai fennakadás!

ÉÉÉÉ. HÓNAP NAP napon ÓRAKEZD órai kezdettel technikai hibát észleltünk a fizikai POS terminál szolgáltatásban, melynek hatására a terminálokon bonyolított tranzakciók elutasításra kerülnek/kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

ÉÉÉÉ. HÓNAP NAP napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. május 14. napo⁣n⁣ ⁣hajnali 4 ⁣⁣és ⁣5 ⁣⁣k⁣özött tervezett karbantartás miatt 4x1 (maximum 4x3) perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett K&H POS24 webes alkalmazás karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a K&H POS24 webes alkalmazás ideiglenesen nem lesz elérhető. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett fizikai POS karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a fizikai POS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A fizikai terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek . A karbantartás a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Tervezett karbantartás!

2024.04.29. napon hajnali 1:00 és 4:00 között, valamint 2024.04.30. és 2024.05.01. napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024.04.30. és 2024.05.01. közötti napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

Tervezett karbantartás!

2024.05.01. napon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Planned maintenance!

Due to scheduled maintenance between 1:00AM and 1:15AM on 1st May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for maximum 15 minutes time slot at physical POS, virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at terminals will be rejected during this period. Thank you for your understanding!

írja meg panaszát!

Véleménye, észrevétele fontos számunkra, hogy napról napra magasabb szintű bankkártyaelfogadás szolgáltatást nyújtsunk Önnek! Kiemelten fontos, hogy pontos visszajelzést adjon, amennyiben valamilyen fennakadást vagy hibás működést tapasztalt szolgáltatásunk igénybevétele során, mely kapcsán beavatkozásra, intézkedésre van szükség!

panaszbejelentes_610x400.jpg

Kérjük, hogy a panaszbejelentéshez kapcsolódó alábbi űrlapot hiánytalanul töltse ki, hogy pontosan megismerjük a panaszt kiváltó esemény részleteit!

Amennyiben panaszát emailben nyújtja be, úgy kérjük feltétlenül csatolja a hiánytalanul kitöltött "panaszkezelési jegyzőkönyvet" és amennyiben tranazkció korrekcióról van szó, akkor a "panaszkezelési tranzakciós jegyzőkönyvet" is. Amennyiben a panaszt a benyújtó cég meghatalmazottjaként teszi, úgy kérjük, hogy a "Panaszkezelési meghatalmazást" is csatolja a jegyzőkönyvvel együtt. A Panaszkezelési meghatalmazás nem helyettesíti a Panaszkezelési jegyzőkönyvet, a kettő együtt érvényes.

Kérjük, hogy panaszát kizárólag egy csatornán nyújtsa be! A panasz benyújtás csatornáinak felsorolását megtalálja a "Panaszkezelési tájékoztatóban".

Panaszkezelési eljárásunk során a benyújtott panaszra a lehető leghamarabb igyekszünk válaszolni de legkésőbb a törvényi előírás szerinti határidőn belül!

Részletes panaszkezelési tájékoztatónkat itt olvashatja!