Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

atszerzodes1_640x400.png

tájékoztató a K&H Bankkal VPOS szolgáltatásra szerződött ügyfelek átállási folyamatáról

Amennyiben Önnek a K&H Bankkal VPOS szolgáltatásra vonatkozó Fizetőkártya Elfogadói Szerződése van úgy kérjük, olvassa el figyelmesen tájékoztatónkat. Amennyiben az átszerződésről még nem kapott hivatalos értesítést, vagy kérdése merül fel, úgy kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatát a +361/20/30/70/335-3355 telefonszámon.

A VPOS átállással összefüggő átszerződési folyamat nem érinti a Bank és az Önök között fennálló fizikai POS terminálra vonatkozó Fizetőkártya Elfogadói Szerződést.

előzmény

A KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank, és a KBC Csoport csehországi leányvállalata, a CSOB úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya-elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven folytatja tovább működését.

Az új működés során bővített funkciók is elérhetők lesznek. A K&H VPOS szolgáltatás zökkenőmentes igénybevétele érdekében a K&H Bank és a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft az alábbi átszerződési folyamatot kínálja Ügyfelei számára.

az átszerződési folyamat és az új VPOS beállításának lépései

1. a K&H Bank jelenlegi VPOS szolgáltatásának megszüntetése, valamint átszerződési folyamat elindításához „Nyilatkozat” megküldése a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft-nek

A K&H Bank Zrt. a VPOS szolgáltatását 2020. december 31. napjával megszünteti, a szolgáltatást a továbbiakban a K&H Bank helyett K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft fogja nyújtani. A K&H Bank postai levélben minden, VPOS szolgáltatást igénybe vevő meglévő ügyfele számára egy ún. „Nyilatkozatot” postázott ki, melyet cégszerűen aláírva kért visszaküldeni. (1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.). Ezen „Nyilatkozat” biztosítja, hogy az Ügyfelek személyes bevonása nélkül a Bank átadhatja a szerződéssel összefüggő adatokat K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft részére és ez alapján az új szerződés előkészítésre kerül.

a K&H Bank által kiküldött ügyféltájékoztató levelek:

2. új szerződés megkötése a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft-vel

A „Nyilatkozat” megérkezését követően a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. az Ügyfél és a K&H Bank Zrt. között jelenleg fennálló VPOS szolgáltatásra vonatkozó Fizetőkártya Elfogadói Szerződés alapján előállítja az új szerződést és megkezdi ezek postai úton történő kiküldését, mellyel lehetőség nyílik az Ügyfelek személyes megjelenése nélküli átszerződésre.

részletes ügyféltájékoztató levél:

3. tesztelés: új VPOS tesztfelület hívási és lekérdezési URL beállítása, teszt tranzakciók elvégzés

A zökkenőmentes átállást a K&H Bank és K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. „Nyilatkozatot” visszaküldő ügyfelei részére úgy biztosítja, hogy ügyfeleinek csak a VPOS hívási URL-jét kell átírni. Az átállás során lehetőség van K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. új tesztkörnyezetének eléréséhez is.

Tájékoztatjuk, hogy a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. VPOS tesztelését akkor tudják megkezdni, ha kollégánktól email útján (vagy ennek hiányában) postai úton a VPOS szolgáltatásra vonatkozó Fizetőkártya Elfogadói Szerződést megkapják. A VPOS szolgáltatásra vonatkozó Fizetési kártya-elfogadói szerződések kiküldése 2020. december 15.-én megkezdődik. A szerződések kiküldése nem egyszerre történik, hanem folyamatosan, így ügyfeleink nem egy időben kapják azt meg.

részletes információk az ügyféltájékoztató levélben és alább a VPOS átállás technikai leírásában:

4. élesítés előkészítése: új éles VPOS felület hívási és lekérdezési URL beállítása, éles tranzakciók indítása

A  VPOS élesítésének elengedhetetlen feltétele a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-vel kötött érvényes Fizetőkártya Elfogadói Szerződés megléte. Ezért kérjük mihamarabbi intézkedésüket, a VPOS-ra vonatkozó Fizetési kártya-elfogadói Szerződés szkennelve, e-mail útján, illetve két eredeti példányban való postai úton történő visszaküldése érdekében!

A VPOS élesítéseket társaságunk megkezdte. Kérjük ügyfeleinket, beleértve azokat is akik nem élnek a VPOS tesztelés lehetőségével, hogy figyelmesen olvassák el VPOS technikai átállás útmutatónkat!

részletes információk az ügyféltájékoztató levélben és alább a VPOS átállás technikai leírásában:

5. bankkal kötött szerződés megszűnése

Tekintettel arra, hogy a K&H Bank Zrt. a VPOS szolgáltatást 2020. december 31-i hatállyal megszünteti, így minden VPOS szolgáltatásra szerződött ügyfelével a vonatkozó Fizetőkártya elfogadói Szerződést felmondja. A Szerződés megszűnése esetén alkalmazandó szerződési feltételeket az ÁSZF tartalmazza. A Szerződés megszűnése nem érinti a Bank és az Ügyfelek között fennálló fizikai POS terminálra vonatkozó fizetőkártya-elfogadói szerződés érvényét és hatályát. Amennyiben a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-vel Ügyfeleink a felmondási idő alatt Fizetőkártya elfogadói szerződést kötnek, mely szerződéshez mellékelt a Bankkal fennálló VPOS szerződést közös megegyezéssel való megszüntetésének megállapodását is aláírják és a VPOS URL átírását követően az éles VPOS elindul, úgy a fenti felmondást a Bank hatálytalanítja, így a Bankkal fennálló VPOS szerződés a közös megegyezéssel történő megszűnés napjával kerül megszüntetésre.

részletes információk az ügyféltájékoztató levélben:

Kérdése van a VPOS átszerződéssel kapcsolatban? Kérjük, hívja a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. 0-24 órában elérhető Telecenterét a +36 1/328-9400 telefonszámon!